Monday, July 09, 2007

Hantu Silap Mata di Rumah Pena

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Pada malam ke-7, hari ke-7, bulan ke-7, di Rumah Pena, Hantu Silap Mata beraksi di hadapan sekumpulan manusia yang rata-ratanya penulis dan penyair tempatan. Satu pengalaman yang baru.

"Mulanya aku gementar juga, tetapi, bila naik pentas aje, aku terus minta perempuan cantik temankan aku dan gementar aku terus hilang. Magic betullah!"

Terima kasih Sindiket sol-jah kerana sudi mempelawa aku.


.

5 comments:

Abu Irfan said...

terima kasih kembali kerana sudi bersama-sama kami menjayakan program tersebut :)

Anonymous said...

Terima kasih kerana mempelawa saya. saya amat hargai pelawaan sindiket sol-jar. kalau nak jemput lagi, saya on aje.

Unknown said...

magic kau best! simple. good luck!

alifstyle said...

Kau pun best... aku tengok website kau... kau boleh buat salinan pada diri sendiri. Kau ada banyak! Magic!

fadz said...

cool magic!!

 

blogger templates | Make Money Online